RSS

Foodblog van EHSAL-studente

11 Dec

Welkom op mijn foodblog!

Ik ben een studente digitale marketing en communicatie aan de EHSAL-ManagementSchool in Brussel. Voor het vak Blogmarketing kregen we de opdracht om een blog te maken. Ik besloot een blog te maken voor de manege waar ik werk. Ik vond het wel een leuke opdracht en wou ook mijn kookexperimentjes graag delen, vandaar deze nieuwe blog. De naam Ruth’s Bakery is niet toevallig gekozen. Het eerste deel spreekt voor zich, want mijn ouders hebben mij Ruth gedoopt 🙂 Op mijn blog zal je voornamelijk zoetigheden terugvinden, vandaar de keuze voor ‘Bakery’. Doordat ik de blog combineer met mijn opleiding digitale marketing en communicatie zal de frequentie van mijn posts afhangen van hoeveel tijd ik heb.

Vragen en tips zijn natuurlijk altijd welkom. Ook ben ik steeds op zoek naar vrijwilligers om alles op te eten 😉

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 11 december 2013 in Allerlei, Geen categorie

 

Geef een reactie

 
