RSS

I had a dream

12 Mrt

Vannacht heb ik zo raar gedroomd dat ik het even met jullie moet delen.

Ik studeer bijna af en ben aan het twijfelen wat ik nadien zal gaan doen. Aangezien mijn lerarenopleiding pas in juni stopt is het duidelijk dat ik pas in september zal gaan werken zodat ik eerst nog twee maanden kampen kan geven op de manege.

Blijkbaar laat de beslissing mij echt niet los want ik heb er vannacht van gedroomd. En in plaats van bijvoorbeeld een job bij de Goudengids (wat mij uiterst interessant lijkt) had ik een eigen winkeltje: Ruth’s Bakery met als inkomsbord het logo dat Charlotte voor me ontworpen heeft.

Bovendien leek het echt de droomjob. Ik had een eigen site, had veel fans en volgers op social media en ik maakte veel mensen gelukkig. Ik gaf ook workshops aan kinderen en volwassenen. En ik was te vinden in de Goudengids :p

Kortom een combinatie van mijn opleiding Digitale Marketing en Communicatie, mijn lerarenopleiding, mijn passie en in plaats van voor de Goudengids te werken stond ik er in.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 12 maart 2014 in Allerlei

 

Tags: , , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

 
