RSS

Foodblogevent februari 2015 – Guilty pleasures

21 Feb
Foodblogevent februari 2015 – Guilty pleasures

Het is al weer de laatste week van de maand en dat wil zeggen dat het ook tijd is voor de foodblogeventjes.

Aan de foodblogswap neem ik al enkele maanden trouw deel, maar het foodblogevent liet ik tot nu toe steeds aan mij voorbij gaan. Deze maand was het thema echter “Guilty pleasures”. Bedoeling is dat we een blogpost schrijven over onze guilty pleasures, dus waar ik stiekem van geniet. Degene die al eens in mijn receptenindex hebben gesnuffeld zullen mijn guilty pleasures wel al kennen, ze zijn namelijk mijn meest gebruikte ingrediënten.

In de categorie eten is dit dus pasta en dan het liefst nog met spinazie. Zo maakte ik al cannelloni, gevulde pastaschelpen en een snelle pasta voor wanneer ik weinig tijd heb en toch wil genieten.

Maar dan in de dessertenreeks zijn er heel wat dingen waar ik van kan genieten en die ik ook heel graag met jullie deel. Zoals wel meerdere vrouwen staat er bovenaan op het lijstje chocolade! Mijn chocomoussetaart brengt me steeds weer in de 7e hemel 🙂 Sinds ik mijn eigen banketbakkersroom maak kijk ik steeds uit naar bestellingen waarin banketbakkersroom verwerkt zit. Ik maak dan stiekem net wat meer zodat ik nog wat over heb voor een minifruittaartje voor mezelf.

Tijdens het schrijven van deze post heb ik dus nog eens een blik op mijn receptenindex geworpen en eigenlijk moet ik concluderen dat mijn hele blog een aaneenschakeling van guilty pleasures is… Eigenlijk was dit nog een goede naam voor mijn blog geweest 🙂

En jullie? Hebben jullie ook enkele guilty pleasures? Of helpt mijn blog jullie om nieuwe guilty pleasures te ontdekken misschien?

guilty pleasurespasta spinazie

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 21 februari 2015 in Evenementen

 

Tags: , , , , ,

Geef een reactie

 
