RSS

Strawberry Frappucino

16 Mrt
Strawberry Frappucino

Iedereen is wel al eens binnen geweest in een Starbucks. Starbucks staat natuurlijk enorm bekend om zijn coffees, nu ben ik totaal geen koffiedrinker. In de winter neem ik dan een warme chocomelk, maar in de zomer smaakt dit natuurlijk niet. Vorig jaar heb ik de Strawberry Frappucino een keertje geprobeerd. Zoals dit receptje al doet vermoeden was ik dus meteen verkocht 🙂 Natuurlijk hangt aan een Starbuckstripje steeds een prijskaartje en je moet er wel voor naar een Starbucks gaan. Vandaar dat ik maar zelf ben beginnen experimenteren om een strawberry frappucino te maken. Natuurlijk laat ik jullie graag meegenieten.

Ingrediënten:

  • 2 dl amandelmelk (Alpro)
  • 50 gram vanille-ijs
  • 4 ijsblokjes
  • 2 aardbeien
  • 2 el aardbeisiroop
  • slagroom

Hulpmiddelen:

  • blender

Bereidingswijze:

  • Meng alle ingrediënten in een blender
  • Blend tot alles gemengd is
  • Giet over in een glas
  • Werk af met slagroom en eventueel nog wat aardbeisiroop
 
2 reacties

Geplaatst door op 16 maart 2015 in Drankjes, sapjes en smoothies

 

Tags: , , , , , , , ,

2 Reacties op “Strawberry Frappucino

  1. Karen.

    16 maart 2015 at 22:13

    jeej, nog iemand die niet van koffie houdt! Soms lijkt het wel alsof ik abnormaal ben 🙂 want meestal is er altijd en overal gratis koffie en voor de rest niets 🙂 Bedankt!

     
    • ruthmollin

      17 maart 2015 at 06:29

      Haha ik ken het gevoel, voel mij ook altijd de vreemde eend 🙂

       

Geef een reactie

 
